نگین آزادی را می شناسید؟

کلینیک درد و توانبخشی نگین آزادی به عنوان کامل ترین مرکز جامع درد و توانبخشی در ایران شناخته شده است.
یکی از ویژگی های مهم کلینیک ما جامع بودن آن است. از این منظر که گروهی از بهترین پزشکان معالج با تخصص های طب فیزیکی، نورولوژی، درد، بیومکنیک، فیزیوتراپیست و متخصصین ارتوپدی فنی، گفتار درمانی، طب سوزنی و روانشناسی در کنار یکدیگر جهت کمک به شما گرد هم آمده اند.

با حضور در کلینیک ما شما عضوی از خانواده ما خواهید شد تا فرایند درمان و پیگیری امور مربوطه برای شما به بهترین نحو صورت پذیرد.

یکی از اولویت های تیم پزشکی و کادر درمان نگین آزادی به روز رسانی دانش درمانی خود همگام با کشورهای پیشرفته در دنیا می باشد و اکثریت پزشکان ما اساتید به نام و برجسته دانشگاه های تهران می باشند.

تیم کلینیک درد و توانبخشی نگین آزادی در کنار تخصص و دانش، اخلاق مداری را در سرلوحه کار خود قرار داده تا بتوانیم برای شما محیطی امن و آرامش بخش را فراهم نماییم.

استفاده از مجهزترین دستگاه ها به همراه بهره گیری از آخرین پروتکل های ارزیابی و درمان در چهارچوب استانداردهای ما قرار دارد. ارزیابی های دقیق بالینی از منظر طب فیزیکی، نرولوژی، درد، بیومکانیک همراه با درمان های دستی و استفاده از تجهیزات نوین فیزیوتراپی در کلینیک ما به بهترین نحو انجام می شود.

شما می توانید از طریق لینک زیر به صورت آنلاین وقت قبلی بگیرید

آشنایی با کادر درمانی کلینیک نگین آزادی